Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Připravili jsme pro Vás pár stručných informací o odesílání balíčků:.
Jaké přepravní služby mohu využít?
Pokud si nechcete objednávku vyzvednout osobně přímo u nás v mydlárně, můžete si ji nechat poslat. Většinu zásilek odesíláme prostřednictvím Zásilkovny (nejlepší cena i služby).
Jak posíláte zásilky do zahraničí?
Na Slovensko standardně Zásilkovnou. Do ostatních zemí se doprava konzultuje individuálně. Často má též zákazník zajištěnu přepravu vlastní.
Za jak dlouho zásilku dostanu?
Na podací místo Zásilkovny vozíme balíčky 1-2x týdně. Většinou v pondělí a pak ve čtvrtek nebo v pátek. Před koncem roku pak jezdíme denně, aby balíčky dorazily včas pod stromeček. :) Obvyklá doba dopravy se pohybuje od 1 do 4 dnů. Máte-li zájem svůj balíček sledovat, napište na email info@carovnymlyn.cz a my Vám zašleme číslo pro tracking, nebo si stáhněte aplikaci Zásilkovny.
Co se stane, když si balíček nestačím vyzvednout?
U Zásilkovny lze požádat o prodloužení úložní doby. Pokud to i tak nestihnete, je zásilka vrácena zpět k nám. Chcete-li ji opakovaně doručit, napište a my Vám ji znovu odešleme. (neplatí u nevyzvednutých dobírek)
Přišel mi poškozený balíček.
Naštěstí tyto případy téměř neevidujeme, ale kdyby k tomu přece jen došlo - v tom případě je vždy nutné při předání balíčku (podpisu) napsat do přepravního listu poznámku, že zásilka je poškozená. A nebo zásilku nepřevzít. Jinak nelze uplatňovat jakoukoliv náhradu škody u přepravce. Všechny zásilky se snažíme pečlivě balit, takže k poškození obsahu by nemělo dojít.
leden 2023, carovnymlyn.cz